Sunday 8 January 2012

dari jusco,uptown n tros genting higlands..NONSENSE!!

malam minggu,hari yang sangat2 bosan..yela kan kat ostel pon da aku n ika je..mmg boig la kan..bile da buat lawak.pas 2 diam balik..hahahaha..yang lain2 2 plezzzzz cepat la msuk ostel!!!aku n eka da boig tahap gaban da nie...
semalam aku overnight,tah cmne tah terpikir nak overnight semalam..tepat 9.30 member ku tunggu kat pintu belakang kolej..dan masok kete terus dye tanye 'nad nak pegi mane???dalam fikirn aku cam2 tempat nak pergi yelakn sementara xbz ne bole la enjoy2 dl sebelum banyak keje yang akan datang....
da decide nak g mne.tros kawan aku memecut g jusco..msuk2 je sume da tutup..yela da pkul bpe time 2...mane la orang nak datang kan...n tros aku g kaunter tiket,aku men beli je tiket time 2..yela mane la taw nak tengok cite pe??? 'SESUATU YANG TERTINGGAL' zahiril n shera..so sweet sangt!! not bad la cte dye..xseram mane pon tapi membe aku yang len sumenye tutup mate..aku pon xpaham pe la yang doag takut sangat tengok cite ne.hahaha..dalam pulul 1.45..cite 2 abs n g jap tgk uptown kat seremban...emmm..macam x uptown je...
pas 2 g genting!!yaallah keje gler..aku rasa cam seorang mat gian..hahahha..yela karot pagi2 bute nek genting kan,xpernah dibuat orang aku rasa..lame gak la kt atas 2,dalam pkul 8a.m baru la tron..
then g minum jap kat R&R genting..aku juz minum je..yela kepale da igt bantal kat ostel..dalam pukul 10 lbh sampai bumi beranang..sampai2 bilik tros tdo sampai petang( 3.30pm)..bukan sllu ok aku bangon lambat!!soe ika tinggal kan awk soag2..hahaha..k la xtw nk m'garot pe lagi..hahaha

No comments:

Post a Comment