Saturday 21 July 2012

assalammualaikum
lame da kan aku tak update kau..belom terlewat lagi aku nak ucapkan selamat berpose.alhamdulillah tahun ne aku berharap sangat aku dapat menunaikan ibadah pose dengan sempurna..amin

hidup kite ne kadang-kadang kite tak jngke kan..macam aku sendiri..dalam aku sedar aku suke dekat seseorang..yaallah nape mesti 'DYE'..nape mesti 'DYE' yang patut aku suke sebab aku tahu dye bukan untuk aku..sebab aku tahu dye lebih layak untuk orang lain berbanding diri aku ne..xpe aku tahu allah akan tentukan aku dengan orang yang akan menjage aku dunie dan akhirat dan aku tahu saat itu akan tibe satu akhir nanti

dan sekarang walaupun aku dapat terima kenyataan aku tetap akan berdoa 'DYE' akan bahagie dengan jodoh yang dye pilih walaupun bukan aku..orang cakap kalaw kite sayangakn seseorang itu kite sanggup berkorban untuk melihat dye bahagie dengan kebahagiaan dye kan..

AWAK KITE SAYANGKAN AWAK SANGAT2 WALAUPUN AWAK TAK TAHU N TAK KAN TAHU KITE SAYANG KAN AWAK SEJAK PERTAMA KALI KITE LIHAT AWAK..
KITA AKAN DOAKAN KEBAHAGIAAN AWAK DENGAN DYE
AMIN..


No comments:

Post a Comment